Barion Pixel

Általános szerződési feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az  (székhely: 2142 Nagytarcsa, Iglic u.1. adószám: 26585167-2-13 ), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Szuper Partner Kft.           

A szolgáltató székhelye: 2142 Nagytarcsa, Iglic u.1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: 2142 Nagytarcsa, Iglic u.1.

Cégjegyzékszáma: 13-09-196547

Adószáma: 26585167-2-13

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Kistarcsa Város Jegyzője

Telefonszámai: 06 28 753310

A szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: FIBERHOST-PLUS Kft.

Székhely: H4225 Debrecen, Északi sor 126.

 Elérhetőség: +36.205305481, +36.52.477.144, info@fiberhost.hu

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatálya, az ÁSZF módosítása.

1.3. Felhívjuk figyelmét, hogy a webshop, mint szerzői jogi mű, szerzői jogi védelem alatt áll.

1.4. A Szolgáltató köteles a Szerződésben megadott szolgáltatások biztosítására éves 99,5%-os rendelkezésre állás mellett. A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások.

Adatkezelési szabályok

1.5. Az adatvédelmi tájékoztató megtalálható és letölthető a következő címen: https://csinieb.hu/wp/adatkezelesi-szabalyzat/

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatóak, az áfát minden esetben tartalmazzák. A szállítást a GLS futárszolgálat végzi. 25000 Ft végösszegű, vagy a feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menetének részletes leírása

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba a kívánt mennyiségben.
  • Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a kosarában található megvásárolni kívánt termék darabszámát, színét. Az egyes termékek mellett megjelenő törlés ikonra kattintva törölhető a termék. A mennyiség megadását követően a „kosár frissítése” ikonra kattintva frissíthető a mennyiség.*
  • A kosárban van lehetőség kuponkód érvényesítésére. A terméklista alatt megjelenő kiemelt színnel jelzett sor kattintása után érhető el a beviteli mező és az érvényesítő gomb. Csak akkor van lehetőséged élni kuponkóddal, ha nincsen állandó kedvezményed a webshopban, vagy a megrendelni kívánt termék normál áras (nem akciós).
  • Számlázási adatok kiválasztása
  • Szállítási adatok kiválasztása
  • Szállítási mód kiválasztása
  • Fizetési mód kiválasztása
  • Felhasználási feltételek elolvasása és elfogadása
  • Rendelés jóváhagyása
  • E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  • A beérkezett megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Ruházati termék (kutya kabát, pulóver stb., ide nem értve a felszereléseket pl. nyakörvek) rendelése esetén lehetőség van kollégáinktól telefonos, vagy űrlapon keresztül történő segítségkérésre a helyes méret kiválasztása érdekében. Kollégáink a Vásárló által mért és megadott adatok ismeretében igyekeznek legjobb tudásuk szerint a megfelelő méretet ajánlani. Nem vállalunk felelősséget a Vásárló által mért adatok pontosságáért, így azért sem, amennyiben ezek esetleges pontatlansága miatt rossz méret került általunk kiajánlásra Vásárló felé. A ruházati termék méretére vonatkozó végső döntést mindig a Vásárló hozza meg. A Vásárló rossz méretű ruházati termék megrendelése esetén élhet a jogszabályban meghatározott 15 napos vásárlástól való elállási jogával, azonban a fent említett esetben a termék visszaküldés költsége a Vásárlót terheli.

1.10. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés jóváhagyása” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a „Vissza” gombot kell használni. A „Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Ha a megrendelés elküldését követően észlel adatbeviteli hibát, azt kérjük haladéktalanul jelezze az info@csinieb.hu e-mail címen, a hiba mielőbbi kijavítása érdekében.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

Fizetési módok:

Utánvétes fizetés: Ebben az esetben Ön a szállításkor készpénzben (amennyiben a szállítási mód lehetővé teszi kártyával a futárnál) fizet.

Bank átutalás: A rendelés leadását követő 48 órán belül a termékek összesített árának és a választott szállítási díjat bankján keresztül utalja a (K&H Bank Zrt.) 10401914-50526851-88881003 bankszámlaszámra, a megjegyzés rovatban feltüntetve rendelési azonosítóját és a megrendelésben feltüntetett nevet, (amennyiben az eltér a számlatulajdonos nevétől), melyet a rendelés leadása után az abban megadott email címre kiküldött rendelési összesítőben talál.

Mivel kis árukészlettel dolgozunk, ezért amennyiben a rendelés leadásától számított 24 órán belül a termék kifizetése nem valósul meg, úgy sajnos nem áll módunkban „tartani” Ön számára a megrendelt termék(ek)et és visszahelyezzük azokat boltunk polcára további értékesítési céllal, ki nem fizetett rendelése pedig nem kerül teljesítésre.

Barion-os fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Szállítási módok:

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat teljesíti.

A megrendelés feldolgozását követő hétköznapi nyitvatartási napon (amely hétköznapra is esik) átadjuk a csomagod a GLS futárszolgálatnak és legkésőbb két munkanapon belül kézhez kapod. Egyéb esetben tájékoztatást adunk a szállítás várható idejéről. A kézbesítés 8-17 óra közötti időszakban történik. A kiszállításkor az általad megadott kézbesítési címen kell tartózkodnod, mely lehet az otthonod, a munkahelyed, vagy bármely helyszín, melyen kézbesítéskor elérhető vagy.

Egész nap nem kell a futárt a kézbesítési címen várnod. A csomagkiszállítás napján reggel egy értesítő e-mailt fogsz kapni a GLS-től a kiszállítás 3 órás idő intervallumára vonatkozóan, a csomagszámmal, és a GLS telefonos elérhetőségével.

Ha a megrendelést követően szeretne változatni a kézbesítési címen, vagy időponton, akkor ezt a GLS központi számán tudja módosítani, mely a +36-1-802-0265. A GLS futárszolgálat honlapja: www.gls-hungary.com

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezt követően visszaszállítja nekünk. Utánvétes szállítási mód esetén ilyenkor kénytelenek vagyunk kifizetni a csomag szállítási költségét, ezért a következő rendelés esetén kizárólag előre fizetés vagy személyes vásárlás esetén tudjuk kiszolgálni.

25000 Forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, melyet kérünk a Pénztár oldalon kipipálva jelezni, hogy igénybe vehesse. Ez az opció csak akkor jelenik meg, ha az Ön kosarában legalább 15000 Forint értéknyi termék található.

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása hétköznap, munkanapokon, nyitvatartási időn belül történik.

1.14. Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül van. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete… (mikor élhet vele a vásárló, mikor nem, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat, kivételek stb.)

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre X hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pest Megyei Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Kistarcsa, 2020. október 15.

Facebook
Follow by Email